Az ajtórendszerek külső részeit; a lépcsők szegélyeit és a kapaszkodókat úgy kell megvalósítani, hogy ott zárt ajtónál ne lehessen ...
A világ leghosszabb vonata: a Vasérc-expressz
Csak a mauritániai Nouadhibou-ba kell valahogy eljutnunk a következő passport.blog-beli látványossághoz. Innen indul ugyanis – naponta háromszor – ...
A világ legnagyobb hajóroncs-temetője: Nouadhibou, Mauritánia
fotó: sea-jobs.net
Nouadhibou egy poros afrikai nagyváros Mauritánia és Nyugat-Szahara határán, a Ras Nouadhibou nevű félszigeten, ami az ...
Ajtó a pokolba – a lángoló türkmenisztáni Darvaza-kráter
Az előző, jeges bejegyzés után pörgessünk egyet a képzeletbeli földgömbünkön, és keressük meg a következő érdekes – és ezúttal forró – ...
A lappföldi Jéghotelbe is kell tűzjelző
Első hallásra kissé viccesen hangzik, hogy tűzjelző rendszert kell telepíteni egy olyan épületbe, mely minden télen újraépítésre kerül, ...
Hatalmas betonnyilak az USA-ban
Az USA-ban napjainkban is megtalálhatók a jókora betonnyilak, melyek nem olyan rejtélyesek, mint a Nazca-vonalak, de egy letűnt kor feledésbe merült ...
Káosz a német autópályákon
Nemrég egy megbeszélésre Nürnbergből Karlsruhe-ba kellett mennünk. Főnököm győzködésére – gyorsabb ez így, bérelt kocsival, mint vonattal – ...
Nem a bérlőnek kell a máklert fizetnie Németországban!
Néha a céges kantin helyett a sarki kínai ropogós csirke üvegtészta kombójának hódolok. Csakhogy ma sikerült félrenyelnem, mert csak lassan tudtam ...
Frekventált német autópályák
Kilométeróra-maffia Németországban
A gyakran bezzeg-országként emlegetett Németországban is dívik a tacho manipuláció, az autók kilométeróra állásának kozmetikázása. A lebukás ...